Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Soros civil ökoszervezete napi ötszáz forintos budapesti dugódíjat javasol

Kovács Nikol

2021.09.30. 12:00

Álomvilágban élnek.

 

A Lukács András által vezetett Levegő Munkacsoport elméletben a környezetvédelemért vív nagy csatákat, a valóságban viszont Soros György szemléletét kürtöli világgá.

A napi Budapest-matrica könnyen bevezethető lenne a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. meglévő és eddig is hatékonyan működő rendszerével, jelentősebb beruházások nélkül. Egyúttal hasznos tapasztalatokat lehetne gyűjteni arról, hogy a behajtási díj mennyire javítaná Budapest közlekedését és környezeti állapotát – írják honlapjukon.

A környezetvédelmi kérdések megoldását tehát

a budapestiek szívatásában látják.

A civil szervezet annyira belehergelte magát a dugódíj „díjnyertes” ötletébe, hogy nem állt meg a Karácsony Gerelyhez küldött levélnél, előállt az ötszáz forintos dugódíj bevezetésével, amihez még petíciót is készített, a szintén Soros Györgyhöz köthető aHang segítségével. A rejtélyes szervezet a 2019-es budapesti előválasztás lebonyolításában segédkezett.

A petíció népszerűségét bizonyítja, hogy eddig mindössze 1672-en írták alá.

A közleményükből kiderül, hogy a dugódíj bevezetésétől nemcsak a gépjárműforgalom és a levegő szennyezettségének csökkenését várják, hanem a közösségi közlekedés fejlődését és a rászorulók támogatását is.

A meghirdetett ötszáz forintos díjjal kapcsolatban azonban némi bizonytalanságot kelt, hogy honlapjuk szerint:

„A fizetendő díj a Levegő Munkacsoport véleménye szerint az alábbi öt tényezőtől függene:

– a megtett út hossza,

– a jármű környezetvédelmi besorolása,

– a jármű tengelyterhelése,

– az útvonaltól (például a belvárosban magasabb, mint a külvárosban),

– az időszaktól (csúcsidőben magasabb, mint azon kívül).”

Összefoglalva, a Levegő Munkacsoport ötszáz forintos napidíja csak mézesmadzag,

a valóságban az autósoknak jóval többet kellene fizetniük.
A Levegő Munkacsoport az Európai Éghajlatvédelmi Alapítványtól 7,3 millió Ft támogatást kapott a „közlekedési légszennyezettség csökkentése” projektre 2019-ben. Az említett alapítvány pedig 3,3 millió dollárt – közel 1 milliárd forintot – kapott Soros György szervezetétől ugyanabban az évben.

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére