Megjött a menzeszes müzli, reggeli menstruációs beszélgetésekhez ajánlják
888.hu
2022.05.27. 15:20
„Most, hogy a férfiak megreggeliztek, beszélgessünk a menstruációról.” – lehetne ez is a svéd Intimina cég legújabb termékének reklámszövege.
A svéd Intimina intim egészségügyi márka a Period Crunch nevű új termékét népszerűsíti élénkpiros, méh alakú gabonadarabokkal, amelyek célja a menstruációs beszélgetések kezdeményezése a reggelizőasztaloknál.
Korábban úgy tűnt, hogy a gabonapehely csak reklámfogás volt, és a Period Crunch soha nem kerül a polcokra, most azonban úgy tűnik, hogy az érdeklődők mégis rendelhetnek belőle.
A müzlis doboz felhívásokat tartalmaz arra vonatkozólag, hogy a fogyasztók beszélgessenek, vitatkozzanak a ciklusról, és a női reprodukciós rendszer grafikája is megtalálható a dobozon.
Az Intimina azután készítette a gabonapelyhet, miután felfedezte, hogy az emberek 82 százaléka nem tudja pontosan azonosítani, hol van a méh, míg 48 százalékuk túlságosan zavarban van ahhoz, hogy nyíltan beszéljen a menstruációról.
A cég azt is megállapította, hogy a válaszadók 77 százaléka még soha nem beszélt a menstruációról a konyhaasztalnál.
Dr. Shree Datta, az Intimina nőgyógyásza így nyilatkozott:
Örülök, hogy az Intimina a szarvánál fogva ragadta meg a bikát, és kifejlesztette a Period Crunch-t, hogy segítsen felhívni a figyelmet a ciklusok körül fennálló társadalmi megbélyegzésre.”
EZEK IS ÉRDEKELHETNEK
OLVASTAD MÁR?
MÉG TÖBBET SZERETNÉK