Kötelező olvasmányként adták fel a kisiskolásoknak a transznemű fiúról szóló könyvet
2021.11.21. 14:45
A gyermekeket arra kötelezték a West Hartfordi általános iskolákban az Egyesült Államokban, hogy transzneműségről, nemi identitásról és a társadalmi igazságosság normáiról szóló órákon vegyenek részt,miközben a szüleik semmit se tudtak az iskolai ideológiai neveléséről – írta meg a V4NA.
Miután számos információ és egy tanterv is nyilvánosságra került a Connecticut állam iskoláiban tartott érzékenyítő órákról, a tankerületben tanuló diákok szülei felették a kapcsolatot a Parents Defending Education (PDE) nevű nonprofit szervezettel, hogy kifejezhessék a kisgyermekeik oktatásával kapcsolatos aggodalmaikat.
Az egyik szülő azzal kapcsolatban fejezte ki aggodalmát, hogy a negyedik osztályos gyermekének egy olyan kötelező olvasmányt kellett elolvasnia, ami egy transznemű fiúról szól.
Az “Amikor Aidan fiútestvér lett” című könyvben Aidanról, a főszereplőről mindenki azt gondolta, hogy lány, ezért a szülei lány nevet adtak neki, és lányos szobája lett és lány ruhákat adtak rá.
“Aggodalommal tölt el, hogy “Amikor Aidan fiútestvér lett” című könyvet tanítják a gyerekeknek, mert tele van nemi identitással kapcsolatos elméletekkel, mint például, hogy a születéskor kijelölt nem rossz, és valójában fiú vagy. Ráadásul ezeket tényként mutatják be a gyermekek számára”, mondta az egyik szülő.
Október közepén a tankerület méltányosság elősegítésével foglalkozó igazgatója, Dr. Roszena Haskins az ideológiai oktatással és a vitatott tantervvel kapcsolatban kijelentette, hogy a tankerületben, “megkétszerezik az erőfeszítéseket a gyermekek és a felnőttek szociális és érzelmi szükségleteinek kielégítésére”. Szerinte a gyermekek és pedagógusok társadalmi és érzelmi fejlődése elősegíti a befogadó, méltányos és támogató környezet kialakulását, a tananyagnak a társadalmi igazságosság keretrendszeréből adaptált elemeinek köszönhetően.