Itt a Pride-hónap, a cégek szivárványba öltöztek
2022.06.03. 12:40
Lassan már menetrendszerűen lehet rá számítani, ha beköszönt a meleg, mármint a nyár, akkor a nagy nyugati cégek megváltoztatják a profilképüket valamilyen szivárványosra.
Ahogy ezt például a világ leggazdagabb embere egy mémmel is bemutatta:
— Elon Musk (@elonmusk) May 31, 2022
De nézünk is körbe, hogy június beköszöntével, tényleg ilyen súlyos lenne-e a helyzet:
Itt van például a BMW, talán az egyik első cégek közé tartozik, ami már a hónap legelején megváltoztatta a profilképét.
Természetesen nemcsak ők tettek így, például a VISA sem bírta ki, hogy ne hódoljon az LMBTQ-őrületnek.
A Coca-Cola egy kicsit cselesebb volt, hiszen nem feltétlen egyértelmű a szivárványos logó, de ha az ember ellátogat az oldalukra, egyértelművé válik, hogy nyakig benne vannak a szexuális kisebbségek pozitív diszkriminációjában.
Utolsóként még idehozom a világ legnagyobb olaj és gázvállalatát is a BP-t. Valószínűleg ha nem teszik ki az LMBTQ-s profilképet, akkor is elég jól keresnének, de úgy tűnik, hogy a nyugati megavállalatok szerves része a progresszív eszmék támogatása.
De ahogy tegnap megírtuk, nemcsak a cégek, már amerikai minisztériumok is egyre inkább engednek az LMBTQ-lobbi nyomásának.