Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Brutálisan csökkent a Gillette értéke, miután a férfiatlansággal próbált kampányolni

Sümeghi Lóránt

2019.08.29. 12:10

Nyolcmilliárd dollárral csökkent a világ leghíresebb borotvagyártó cégének, a Gillette-nek az értéke, miután kitartó munkával a cég a saját célcsoportját kezdte el lenézni, megalázni és politikailag nevelgetni.

Korábban Megadja Gábor kollégánk foglalta össze kitűnően a Gilette borotvagyártó cégnek azt a januári reklámfilmjét, amelyben a #metoo vonatra felülve a genderlobbi sztereotipikus férfiábrázolását képesítik meg, ezzel lelkiismeret-furdalásnak és nyilvános megszégyenítésnek téve ki első számú vásárlói körüket: a férfiakat. Mint írta,

a márka férfiatlanul kíván tökéletes lenni, hogy megfeleljenek a píszí férfiellenes hisztériájának.

Ezt nyilvánvalóan a vásárlók is így érezték, hiszen nemrég közölte a Gillette anyacége, a Procter & Gamble (P&G), hogy a borotvagyártó márka értéke mintegy nyolcmilliárd dollárral (majdnem 2500 milliárd forinttal) esett, miközben a legundorítóbb politikai agymosás mozgóképes változata jelenleg másfél milliónyi dislike-kal díszeleg a YouTube felületén. A P&G hivatalos kommunikációja ez ügyben természetesen olyan üzleti szempontokra hivatkozik, mint a változó borotválkozási trendek és az egyre nagyobb versenyt jelentő ellenfelek piaci felzárkózása.

We Believe: The Best Men Can Be | Gillette (Short Film)

Bullying. Harassment. Is this the best a man can get? It's only by challenging ourselves to do more, that we can get closer to our best. To say the right thing, to act the right way. We are taking action at http://gillette.com/en-us/about/the-best-men-can-be. Join us.

Onnan sejthető, hogy ez valószínűleg miért nem fedi teljesen a valóságot, hogy az eddigi #metoo-reklámjuk és a „hogyan borotválkozzon életében először egy transzgender” című gyorstalpalót bemutató reklámszpot után hatalmas irányváltásra lettünk figyelmesek.

Ugyanis néhány nappal ezelőtt Ausztráliában egy kifejezetten hagyományosnak mondható reklámfilmet mutattak be, amely a férfiasság egyik legerősebb toposzára épít: a tűzoltóra, aki legalább annyira gyengéden védelmezi az embertársait, mint ahogyan a Gillette termékei óvják a bőrét. Tehát minden jel arra enged következtetni, hogy észhez tértek a P&G-nél, csak az a kár, hogy mindezt nem lelkiismereti okból tették, hanem pusztán profitéhségből.

Gillette Australia | Ben the Aussie Firefighter

Uploaded by Gillette Australia on 2019-08-22.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére