Egy amerikai középiskolában tényként kezelik a radikális nemi ideológiát
2022.03.30. 14:00
A jelentés szerint a massachusettsi középiskola biológiaóráján a diákoktól azt is kérik, hogy korlátozzák a nemi alapú nyelvezetet. Egyes kritikusok szerint az óravázlat „színtiszta indoktrináció”.
A New Boston Post a múlt héten számolt be arról, hogy a Needham középiskola azt tanítja a biológiaórán, hogy „az embereket társadalmilag arra kondicionálják, hogy a nemet és a nemiséget nem-binárisnak tekintsék”.
A jelentés szerzője, Tom Joyce szerint a Needham High pedagógusai a következőképpen határozzák meg az anatómiai nemet:
A pszichológiai önérzeted. Az, akinek a fejedben tudod magadat, annak alapján, hogy mennyire igazodsz (vagy nem igazodsz) ahhoz, amit a nemre vonatkozó lehetőségekként értelmezel”.
A Massachusetts Family Institute kommunikációs igazgatója, Mary Ellen Siegler, úgy fogalmazott, hogy a massachusettsi iskolákat „átvették a radikális társadalmi elméleteket terjesztő speciális érdekcsoportok, és ez alól a Needham iskolai körzet sem kivétel”.
Hangsúlyozta, hogy a biológiai nem megváltoztathatatlan, s a diákoknak mást tanítani hazugság és nem tudomány.
Ezek a tények eléggé aggasztóak, de ha arra gondolunk, hogy a transzneműséget most »tudományként« tanítják, az egészen új szintre emeli az aggodalmat. Ez nem oktatás. Ez indoktrináció”
– mondta.
Daniel Gutekanst, a Needham Public Schools igazgatója megvédte a tantervet, és a következőket mondta a New Boston Postnak:
Büszkék vagyunk azokra a programokra, amelyeket minden diáknak kínálunk, és továbbra is keményen dolgozunk annak érdekében, hogy minden természettudományos tananyag és forrás pontos legyen, és megfelelően tükrözze a sokszínű diákközösség igényeit, valamint a Needham közösség normáit, értékeit és magas tudományos elvárásait.”