A Twix új reklámjában egy hercegnőruhás kisfiú az áldozat, és a boszorkány a hős
2021.10.29. 10:30
A reklámban egy hercegnőruhás kisfiú kinyitja a bejárati ajtót, és egy titokzatos új dadust – egy gót kinézetű boszorkányt – talál a küszöbön. Ezek után néhány környékbeli lány megkérdezi, hogy a fiú miért visel jelmezt, amikor „még nincs is halloween”, erre a fiú szomorúan néz. Majd amikor a páros ellátogat egy parkba, ahol egy nagyobb fiú megkérdezi a hercegnőnek öltözött gyereket, hogy miért öltözött lánynak,
Erre a dadus varázserővel szélvihart idéz elő, hogy elfújja a nagyobb fiút – írja a Daily Wire.
A transznemű propaganda az utóbbi években egyre több helyen van jelen a vállalati marketingben.
Ahogy arról korábban is írtunk, 2019-ben a Gillette borotvagyártó cég egy apukát mutatott be,
„Felnőttként mindig próbáltam kitalálni, hogy milyen ember akarok lenni, és még mindig próbálom kitalálni, hogy milyen ember akarok lenni” – mondja Samson Bonkeabantu Brown tini transzaktivista a videóban. A reklámfilm a cég ikonikus szlogenjével zárul, amelyet az új politikai programja ironikussá tesz:
A legjobb, amit egy férfi kaphat.”
Két évvel korábban pedig a Dove szappangyártó cég egy új kampányt mutatott be „Igazi anyák” címmel, amelyben egy férfi is szerepel az anyák között.
A reklám nyitószövege szerint:
Az anyák újraértelmezik, mit jelent »jó anyának« lenni”.
A kamera ezután egy férfiból nővé vált transznemű személyre vált, aki egy nő mellett áll. Majd elhangzik egy beszélgetés: „Mindketten a biológiai szülei vagyunk. Vannak emberek, akik azt kérdezik: »Hogy érted ezt? Te vagy az anyja?« Erre mi: »Igen. Mindketten anyukák leszünk.«”