Így érzékenyítenek a multik
888.hu
2021.07.05. 13:30
Június az elmúlt időszakban – az LMBTQ-propaganda térnyerése miatt – a melegek hónapjává vált, de vajon ez a multiknak miért éri meg?
A nyár első hónapja az elmúlt időszakban arról vált híressé, hogy az LMBTQ-propaganda kisajátította magának. Ebben az érzékenyítésben részt vesznek mindenféle áruházak is, akik a profit maximalizálása érdekében ilyenkor teleszórják az üzleteiket mindenféle LMBTQ-termékkel,
hiszen az egy jól bevált szokás a kereskedelemben, hogy meglovagolják az éppen aktuális ‘cool’ faktort.
A teljesség igénye nélkül, néhány kép a multik profitorientált érzékenyítéséről:
És végezetül itt az HBO GO magyar részlege:
De ezek mellett ott a C&A is, ahol szintén kaphatóak az LMBTQ egyenruhák.
EZEK IS ÉRDEKELHETNEK
OLVASTAD MÁR?
MÉG TÖBBET SZERETNÉK