Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Linképítés fontossága a Google rangsorolásánál

(x)

2020.08.26. 09:16

A fő cél, hogy látogatottságot hozzanak az oldalra, miközben saját weboldalunk egyre értékesebbé válik a keresőoldalakon.

Az úgynevezett erős link meghatározása előtt, definiálni kell a linképítés értelmezését is. Ez az a tevékenység vagy folyamat, amikor honlapunkra több és minőségi külső linket szeretnénk bevonni. Itt a fő cél, hogy látogatottságot hozzanak az oldalra, miközben saját weboldalunk egyre értékesebbé válik a keresőoldalakon. Az erős link fontosságát magyarázta Evenich András, a kulcsszo.hu SEO-szakértője is.

Kép forrása:. pixabay

Erős link egyenlő a jobb rangsorolással?

 

Ha weboldalunk a linképítés következtében profilunkba illő és megbízható külső hivatkozással van ellátva, akkor oldalunk látogatottsága is növekszik, ezáltal a keresőoptimalizálásban jó helyezést érhetünk el. Sajnos korábban egyre-másra keletkeztek azok a random weboldalak, amelyeknek a népszerűség volt a céljuk, nem pedig a valós és megbízható tartalom. A Google 2012-ben bevezette a Google Penguin (Pingvin) algoritmus szolgáltatást, amelynek lényege, hogy a nem megbízható, úgynevezett „spam”-jellegű siteokat büntette és a rangsorolásból kizárta. Így a legtöbb ilyen site majd 70%-os forgalmat veszített. Ne feledjük, a Google mindent lát ezért törekedjünk mindig a megbízható tartalomra.

 

Hogyan lehetünk hitelesek a linképítéssel?

Úgy, hogy az oldalunkon valóságos információkat közlünk létező olvasóknak. A hitelességet úgy érhetjük el hosszabb távon, hogy az oldalunkra többen fognak hivatkozni, például közzéteszik a tartalmainkat linkes forrásmegjelöléssel ebben az esetben ahol ez megjelenik onnan már kapunk is új olvasókat. Persze ez attól is függ, hogy a ránk hivatkozó site milyen elérésű vagy látogatottságú. Érdemes megnézni, hogy milyen – a profilunkba illő – weboldalak léteznek vagy blogok és velük alakíthatunk ki kölcsönös együttműködéseket. Ez mindkét fél számára előnyös lehet a későbbiekben.

Segíthetnek még a következő hitelességi mutatók is: a Domain Authority (DA) és Page Authority (PA). Törekedjünk arra, hogy olyan helyekről vadásszunk linket, ahol a PA és a DA elérés is magas.

A legtöbb vállalkozás számára a linképítés mellett a róla írt vagy közzétett PR cikk (leginkább fizetett tartalom) is hasznos lehet, főleg, ha több magas elérésű weboldalon megjelenik. Tulajdonképpen a folyamatosan fejlődő keresőoptimalizálásban már nélkülözhetetlenek a jól megírt és hatékony PR cikkek, az oldalak tulajdonosai bíznak abban, hogy ezek a szövegek minőségi tartalommal rendelkeznek.

Kép forrása:. pixabay

A vendégposztok jelentősége

Ez a módszer jelenleg is az egyik leghatékonyabb, hátránya, hogy sok időt vesz igénybe. Ettől függetlenül itt arra kell törekedni, hogy olyan helyre blogoljunk, amely az adott területen lényeges és létező oldal, valamint célközönsége megegyezik a saját weboldalunkéval. Egy jó vendégposzt közreműködésével:

  • hiteles lesz a link
  • követhető lesz a link
  • a link által olvasókat tudunk küldeni a saját honlapunkra

(x)

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére