Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Rozénemzet a magyar!

Tóth Dalma

2016.08.07. 13:38

Rendhagyó széleskörû felmérés készült a magyar borfogyasztási szokásokról.

Az online felmérésben, a Nagy Bor Teszten mintegy 40 ezer ember vett részt.

A kutatásból kiderült, hogy a bort leginkább tisztán szeretjük. Az emberek háromnegyede szóda vagy üdítő hozzáadása nélkül fogyasztja el a bort.

Nagy népszerűségnek örvendenek a magyar termékek.

A fogyasztók 90 százaléka a hazai termékeket részesíti előnyben. Legnépszerűbb borvidékeink továbbra is Villány, Eger és Tokaj.

A sort Szekszárd, Badacsony, Balaton-felvidék hármasa követi.

Mostanában nagy divat a rozé, amit a felmérés is igazolt. A válaszadók között a rozé és a siller borok voltak a legnépszerűbbek, ezeket követték a száraz, majd az édes vörösborok, az édes fehérborok és a száraz fehérek.

Kiderült az is, hogy szeretünk boros rendezvényekre járni. A kutatásban résztvevők közel fele évente egyszer-kétszer látogat el ilyen eseményekre. A válaszadók 11 százaléka 2-3 havonta, 3 százalékuk pedig legalább havonta megfordul borral kapcsolatos rendezvényen

A fogyasztók többsége a szuper- és hipermarketekben szerzi be a bort. Egyre népszerűbb viszont a termelőnél történő vásárlás és növekszik a borszaküzletekben vásárolt borok aránya is. A fogyasztók barátkoznak az online vásárlás gondolatával is; elmondható, hogy a válaszadók közel 10%-a már vásárolt bort online, ezen felül minden harmadik nyitott erre.

(NagyBorTeszt)

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére