Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Hatalmas kedvezményekkel indul a Hello tél! elnevezésû turisztikai kampány

Csordás Bettina

2019.02.03. 10:18

A Hello tél! elnevezésû kampányt a Magyar Turisztikai Ügynökség indította, amelynek keretében február végéig több mint 150 szálláshely, fürdõ, étterem és más turisztikai látványosság várja speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel a belföldi utazókat.

Az akció célja, hogy bemutassák a magyar lakosságnak, hogy hazánk minden évszakban, így télen is számos látnivalót, felfedezésre váró tájat kínál az utazók számára.

A szilveszteri telt ház után január első napjaiban is alig csökkent a forgalom például egy fővárosi wellnesshotelben.

Az üzemeltetési igazgató szerint a tavalyi, téli turisztikai kampány is hozzájárult ahhoz, hogy 2018-ban nőtt a vendégeik száma a gyengébbnek számító időszakokban.

Sivó Roland, az Aquaworld Resort Budapest üzemeltetési igazgatója elmondta: fontos célcsoport a belföldi vendégkör.

A Hello tél! kampány célja, hogy a szakmai berkekben álmosnak nevezett hónapokban is bevételt tudjon generálni a belföldi turizmus – mondta a turisztikai szakértő.

Kifejtette: a téli szezonban a szállodák teljesítményéhez és bevételéhez hozzájárul a sok céges rendezvény is. Mint mondta, az év első három hónapjában a cégek akár többnapos továbbképzéseket, konferenciákat, csapatépítőket szerveznek, ami teljes mértékben hozzájárul a turizmus erősödéséhez.

Ami a bevételt illeti, rekordévet rekordév követett a turizmusban 2018-ban Magyarországon. Bár még csak novemberig állnak rendelkezésre adatok, a szakma azzal számol, hogy a teljes évre vonatkozóan a vendégéjszakák száma meg fogja közelíteni a 31 milliót.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére