Karácsony helyettese úgy tesz, mintha a fővárosnak köze lenne a dunai hajójáratokhoz
2021.06.17. 16:00
Az elmúlt napokban, hetekben Budapest közlekedése – ne szépítsük –
Teljesen mindegy, hogy reggel, napközben vagy este indulunk el a fővárosban, szinte biztos, hogy egyik dugóból a másikba kerülünk.
Ennek az az oka, hogy a főváros baloldali vezetése mindenféle koncepció nélkül, ahogy esik, úgy puffan alapon egyszerre több, a közlekedési csomópontokat érintő projektet indított el.
- Párhuzamosan fut a Lánchíd és az M3-as autópálya budapesti bevezető szakasza, valamint a Blaha Lujza tér felújítása.
- Lezárták a pesti rakpartot.
- Az M3-as metrószakasz felújítása miatt mindenhol buszsávok vannak.
- A jórészt kihasználatlan biciklisávok megmaradtak, és még többet akartak.
És megint ki próbál segíteni a budapestieken?
Hát persze, hogy a gonosz kormány.
Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő szerdán a közösségi oldalán jelentette be, hogy
Szentkirályi arról beszélt, hogy a járat turisztikai szempontból is rendkívül előnyös, hiszen a pesti belváros és a Várnegyed hajójárattal történő összekapcsolása a főváros két legfrekventáltabb, turisták által leglátogatottabb részét hozza közel egymáshoz, a fővárosi turizmus pedig óriási szerepet játszik a helyi vállalkozások újraindításában.
Alig telt el pár óra, és megjelent Karácsony Gergely egyik helyettese, Tüttő Kata, aki gyorsan fel is pattant egy hajóra, majd gyorsan kidobott magáról egy fotót az Instagram-oldalára.
Nincs is ezzel semmi baj, csakhogy
A helyzet az, hogy nincs.
Továbbá épp
Május végén Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója a Telexnek mondta azt, hogy idén nem lesznek a Duna fővárosi szakaszán közszolgáltatásban közlekedő, menetrend szerint járó BKV-hajók. Miért? Mert állítólag nincs rá pénz. (Szerencsére tanácsadóhadakra és jutalmakra azért valahogy mindig akad.)
2012-ben Tarlós István indította el a BKV-hajójáratokat, majd jött KariGeri, és megszüntette azokat, azután pedig az állami hajózási társaság, a Mahart vállalta, hogy körjáratot indít a magyar fővárosban.