Érzékenyítés Lidl módra
2017.09.14. 13:58
Eltüntette a kereszteket a Lidl a Santorini székesegyház kupoláiról. Mert az szerintük sértheti az emberek érzékenységét. Vagy sokszínűbbé teszi Kelet-Európa fasisztoid, bezárkózó diktatúráit. Vagy csak elbaszták. Még nem teljesen világos. Píáros- kommunikációs szakembereik ugyanis hol ezt, hol azt nyilatkozzák.
Ezzel szinte egy időben: hidzsábos Barbie-t dobott piacra a Barbie. Hogy melyiket is pontosan és melyik kendő melyik szégyentelen testrészét szokta eltakarni azon muszlim nőknek, akiket fene nagy szabadságukban még az utcára is leenged a férjük: nem tudom. Õszintén szólva nem is érdekel. Persze tíz másodperc alatt kiguglizhatnám, de nem teszem. Nem foglalkoztat különösebben. Ahogy az sem, hogy hány rabszolgája lesz a mennyországban Allah hű katonájának, amennyiben egy kamionnal merényletet követ el.
(Friss hír, hogy Szelfimutti szerint a bevándorlók számára legmegfelelőbb munka a teherautó-sofőrség lehetne. Neki ezúton is mielőbbi gyógyulást, népének pedig kitartást kívánok.)
Az eltakart hajú haladó Barbie-k továbbá egy gomb megnyomásával még beszélni is tudnak. No nem a női egyenjogúságról és a női kvóták szükségességéről nyitnak társadalmi vitát, hanem a Koránból mondanak fel részleteket. Szám szerint négyet. Amit egyébként keveslek. Ha javasolhatom az egész Koránt táplálják bele azokba a csini babákba, hadd tudja meg a hülye európai, mi is a csízió, meg különben is: ha már lúd, legyen kövér.
Mindeközben pedig a különböző mennyiségű/minőségű és tisztaságú tudatmódosító szerektől elhülyült hollywoodi "értelmiség" mostanában azért tapsolja ájultra magát, mert végre muszlim nők is szerepelhetnek (szerintük) hagyományos muszlim viseletben a különböző divatlapokban.
Szerintük.
Szerintem meg a női jogok ilyen jellegű korlátozása a modern, radikális iszlámhoz kötődik. Ha ugyanis valaki emlékszik a mesés keletről szóló filmekre, könyvekre vagy festményekre, akkor az is beugorhat, hogy régebben még nem voltak zsákokba csomagolva a szép arab hölgyek. Az elmúlt évtizedek hozadéka ez a fajta ruhának csúfolt agymenés. Ehhez az információhoz persze nem árt kicsit gondolkodni, esetleg előkaparni az iskolában tanultakat, valamint az Index-HVG-444 című propagandatermékeken kívül mást is elolvasni. Például minket. Vagy a történelemkönyvet. Ami nyilvánvalóan fáradtságos dolog, és a jelek szerint a haladást sem szolgálja. Szóval nincs harag, megértem. Ugyanakkor mégis tisztelettel azt javasolnám, hogy két princípiumozás közben a műveletlen, ámde rendkívül hangos divatfeministáink legyenek kedvesek kicsit az elnyomott muszlim nőtársaikért is harcolni.
Vagy kiállni.
Vagy csak csöndben maradni.
De leginkább nem tapsikálni a hidzsáboknak, nikáboknak meg burkáknak. Ezek a ruhák ugyanis a legkevésbé sem a női egyenjogúságról szólnak.
Sőt.
A nagy érzékenyítés kódnevű (értsd: Soros-terv) agymosás keretein belül az európai emberek mostanában találkozhatnak még (a feltételes mód egyre kevésbé indokolt) olyan bátor és haladó dolgokkal is, mint például burkinis babák, prospektusokban illusztrációként használt nikábos és hidzsábos kislányok.
De a Lidl az retusál.
De megemlékezhetünk még arról a csodálatos új jelenségről is, hogy Londonban az öntudatos muszlim pénztáros nem hajlandó lehúzni az alkoholt, és a disznóhúst tartalmazó ételeket.
A betiltott magyar sajtóban egyébként ez a hír úgy lett tálalva, mintha valami egészségtudatos antialkoholista vegán hipszter srác harcolna az egészséges táplálkozásért.
Éljen a sokszínűség és a multikulti! Meg a sajtószabadság.
Szóval mostanában sok olyan izgalmas dolog színesíti az európai emberek unalmas hétköznapjait, ami a muszlim vallás elfogadását (szerintem erőszakos propagálását) segíti.
De a Lidl retusál.
Hogy keseredne meg a feta sajt a szájában annak, aki kitalálta.
Vagy csak gyújtson meg egy tucat kereszt alakzatba formált gyertyát valamelyik Lidl előtt a pusztuló nyugati civilizáció emlékének tiszteletére.