Egyen ön is Áldomást!
2016.12.27. 00:00
Az Áldomás széleskörű állami, szakmai és termelői összefogásnak köszönhetően jött létre, a márka portfóliójából 28 termék már elérhető a hazai vásárlók számára. „A külpiaci tesztértékesítés elindítását követően az Áldomás prémium kategóriás magyar élelmiszerek belföldi tesztértékesítése is megkezdődött. A Magyar Állam célja a közösségi márka létrehozásával, hogy mind a belföldi, mind a külpiaci értékesítésben hangsúlyos szerepet kapjanak a magas hozzáadott értékű magyar élelmiszerek” – fogalmazott Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium Gazdaságdiplomáciáért Felelős Államtitkára az Áldomás közösségi márka hazai piaci bevezetése kapcsán.
Az egészségtudatos fogyasztók az Áldomás termékei között kizárólag GMO mentes, kíméletes eljárásokkal előállított, magas beltartalmi értékkel rendelkező élelmiszereket találnak, köztük bio lenmagolajat, bio csicsókás ketchupot, bio homoktövist, csemegekukoricát, mangalicakolbászt, mangalicazsírt, illetve hidegen sajtolt dióolajat.
„A MNKH az Áldomással lendületet ad a magyar termelők kereskedelmi tevékenységének. A magyar élelmiszerek minőségi szempontból jelentős mértékben felülmúlják az azonos kategóriájú külföldi import termékeket, miközben számos esetben, így árban is versenyképesek tudnak maradni” – mondta Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója.
Az Áldomás termékekre jelentős kereslet mutatkozik a legnagyobb nemzetközi gasztronómiai centrumokban, többek között az Egyesült Királyságban, Japánban és a skandináv államokban is. A 2017-es évben várhatóan további piacokon is megjelenhetnek a prémium kategóriás magyar élelmiszerek.