Csúnyán ráfázott az Aldi egy béna reklámkampánnyal
888.hu
2016.01.29. 10:38
Magas labdát dobott fel a német áruházlánc, a közösségi média pedig is le csapta, ahogy kell.
Ha szereted az igazán érett humort, akkor jót fogsz röhögni az Aldi béna ötletén. Azt találták ki, hogy a vásárlók maguk tölthetik ki ennek a mondatnak a végét:
akkor lettem Aldi-rajongó, amikor először kóstoltam bele ________ !"
Ártatlan emberek alkothatják a marketingcsapatukat, hacsak nem épp ez volt ördögi céljuk. Mindenesetre a frappáns válaszok nem maradtak el:
anyukádba.
a seggedbe.
a munkanélküliségbe.
Ami pedig az egész sztorit zseniálisan összefoglalja:
a keserű könnyekbe, egy rosszul elsült közösségi médiakampány után.
(Mashable)
EZEK IS ÉRDEKELHETNEK
OLVASTAD MÁR?
MÉG TÖBBET SZERETNÉK