A Playboynak egyelõre kifizetõdõ az "öltöztetett" verzió
2016.02.17. 15:58
Az erotikus magazin még tavaly októberben ismertette, hogy át fog térni a meztelen képekről a fedett női idomok ábrázolása.
A márciusi kiadás lesz az első szám, amelyben már nem teljesen meztelen hölgyekben gyönyörködhetünk. Az első ilyen szám borítója egy snapchatre utaló képet ábrázol.
Posted by Playboy on Thursday, 4 February 2016
A Fortune szerint a Playboy újítása üzleti szempontból igen gyümölcsözőnek ígérkezik, "mindössze" 42 oldalnyi reklám között böngészhetünk majd a készülő számban, amely a tavaly márciushoz képest 55,5 százalékos növekedést jelent.
Az üzlet nem ment a legjobban a Playboy háza táján az utóbbi években. A rossz nyelvek azt beszélik, hogy Hugh Hefnernek is ezért kellett eladásra bocsátania a legendás Playboy-villát
Scott Flanders, a Playboy vezérigazgatója szerint a változás azt a célt szolgálja, hogy a kilencvenes években született generációt is elérjék. A reklámvásárlók egyelőre meglepően pozitívan fogadták a változást, ahogyan az újságárusok is.
A Fortune szerint persze az is meglehet, hogy nagyon sok márka egyszerűen státusnak érezte, hogy ebben a történelmi számban megjelenjen.