Meghátrált a Coca-Cola
2019.08.07. 17:33
Ahogy mi is beszámoltunk róla, elárasztották Budapestet a Coca-Cola új plakátjai, amelyen homoszexuális párok virítanak olyan mérhetetlenül elcsépelt szlogenekkel, mint „love is love” vagy „zéró cukor, zéró előítélet.” Az érzelgős baloldaliak persze egyből elájultak. Pedig a többi multihoz hasonlóan a Coca-Cola is tesz az egyenlőségre és más alapvető értékekre, de ez már senkit sem zavar.
Az új kampányuk akkora vitát váltott ki, hogy úgy gondolták, jobb, ha eggyel hátrébb lépnek és lecserélik a nagy vihart kavart plakátokat. Az új plakátokon szivárványszínbe öltöztetett kólásüvegek fognak szerepelni.
Persze ment a magyarázkodás a Coca-Cola részéről, hogy ők ezt direkt így tervezték, de ki látott már olyat, hogy valaki 1-2 napra tervezi meg a plakátjait? Egész egyszerűen nem érné meg, mint ahogy az sem, hogy bevételtől essenek el egy sokak számára nem tetsző kampány miatt. A multinak annyira „fontos” az LMBTQ-közösség egyenlősége, hogy ahelyett, hogy beleállt volna a vitába, inkább magát mentette. Persze, azért igyekeztek kiengesztelni az LMBTQ-közösséget azzal, hogy színes üvegeket raknak a plakátjaikra. Hiába, a multiknál a pénz az úr. A Coca-Colának is az az érdeke, hogy minél többet vegyenek a termékeiből, ehhez pedig jól jött a nagy port kavart plakátkampány.