Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Itt az idő elkezdeni az érzékenyítést a normalitás felé

Fodor-Horváth Zsófia

2022.04.24. 14:00

 

Szinte minden napra jut egy újabb videó, social media kampány, reklám vagy épp film a Netflixen, aminek célja az érzékenyítés, a diverzitás ünneplése és az ezekre épülő egyre erőszakosabb ideológiák befogadása. Különlegesnek és sajnos bátornak is mondható az Egard Watches óramárka reklámja, aminek fókuszában a női identitás áll. Az a női identitás, ami szerint csak az lehet nő, aki annak született.

Abban a világban, ahol a legjobb női sportoló is egy férfi, ahol szükség van terhes férfi hangulatjelre, ahol egy politikus nem tudja definiálni a nő fogalmát, ahol menstruáló emberekről kell beszélni, mert állítólag nem csak a nők menstruálnak, ahol üdvözlendő a terhes férfiról szóló dokumentumfilm, ahol nem engedjük, hogy a gyerekünk akkor egyen csokit, amikor akar, de a nemváltoztatásról hagyjuk dönteni, ahol egy kisebbség elvárja, hogy az igényeihez, világképéhez, szokásaihoz alkalmazkodjon a többség, ahol magyarázkodni kell, miért tartom fontosnak, hogy a szülő elsődleges joga a szexuális felvilágosítás és az ideológiai nevelés:

Abban a világban egy ilyen reklám bátorság. És ahol egy ilyen reklám bátorságnak számít, ott nagy a baj.

Itt az idő elkezdeni az érzékenyítést a normalitás felé.

 

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére