Hát persze: a Momentumnak ingyen dolgoznak nemzetközi hírû szakemberek
2017.10.19. 21:28
A Kreatív októberi számában az ellenzéki pártok kampánycsapataival foglalkozik. Azt fejtegetik, hogy a 2018-as kampányban milyen stratégia mentén haladnának az ellenzékiek kreatívjai.
Mint kiderült, az LMP nyilvános tenderen választotta ki kommunikációs igazgatónak Halász Ambrust, a Flow PR korábbi kreatívigazgatóját. A DK-t egy nyolcfős kommunikációs csapat viszi, köztük az online kommunikációt egy három éve gyakornokoskodó egyetemista, Adámy Péter, aki most a kampány kedvéért halaszt egy évet. Az MSZP-t nem tudni, a Jobbikot Radnai László, a Momentumot pedig
A cikk szerint a Momentum kreatív csapatát az egyik vezető reklámügynökség kreatívigazgatója irányítja. Természetesen ingyen. Hogyan másképp? A párt kampányán nyolc ügynökségi szakember – art director, stratéga, planner – dolgozik, mindannyian díjazás nélkül, hobbiból, munka után és hétvégén.
A kreatív csapat vezetője, aki nem merte vállalni a nevét, azt nyilatkozta, hogy:
"úgy tűnhet, mintha a Momentumnak lenne pénze, mert minden milyen jól meg van csinálva, az online platformoktól a rendezvényekig. Ez attól van, hogy marha sok ember és szívességkredit gyűlt össze, miközben úgy kell kommunikációt csinálnunk, hogy a kampány beindulása előtt nincs semmi pénz klasszikus médiafelületekre, amihez nem vagyunk hozzászokva."