Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Most jól járhatnak a Telenor elõfizetõi

Tóth Dalma

2016.08.29. 11:34

A Telenor önkéntes vállalásokkal kárpótolja azokat az elõfizetõket, akiket hátrányosan érintett a távközlési szolgáltató elavult tarifacsomagjainak tavaly szeptemberi kivezetése.

A cég szeptember 2-ig SMS-ben keresi meg azokat a lakossági számlás és feltöltőkártyás ügyfeleit, akik akár kétoldalú, akár egyoldalú szerződésmódosítás keretében a 2015. szeptemberi 12-i tarifakivezetésben érintettek.

Ez viszont nem vonatkozik azokra, akik az eltelt időben egyenlegfeltöltéssel megújították a szerződésüket. Az ügyfelek az SMS-ben kapott egyedi kód és kérdőív segítségével elmondhatják pozitív és negatív véleményüket, valamint a tarifatisztítással és az új tarifájukkal kapcsolatos igényeiket.

Az érintett ügyfelek idén szeptember közepéig jelezhetik kompenzációs igényüket.

A beérkező vélemények feldolgozása után a Telenor legkésőbb október 31-ig személyre szabott kompenzációs ajánlatokkal keresi meg az elégedetlen előfizetőket. A kompenzáció része, hogy az érintettek díj-, illetve esetenként kötbérmentesen válthassanak az igényeikhez leginkább illeszkedő tarifacsomagra, és szükség esetén havidíj-jóváírásra is sor kerülhet.

A Telenor feladata és felelőssége a vállalások végrehajtása, amit az NMHH folyamatosan ellenőriz. A hatóság figyelemmel kíséri a módosítással kapcsolatban beérkező előfizetői panaszok alakulását. Az NMHH arra kéri a fogyasztókat, hogy éljenek a lehetőséggel és nyilvánítsanak vélemény a szóban forgó tarifacsomag-váltáshoz kapcsolódóan.

Az hatóság azért indított vizsgálatot, mert a hozzá eljutott panaszok és saját információi alapján a szolgáltató által végrehajtott szerződésmódosításokkal kapcsolatban több ponton jogsértés gyanúja merült fel.

A szabályok ugyanis a már megkötött szerződések egyoldalú, szolgáltató általi módosítását csak kivételes esetben teszik lehetővé. A kétoldalú szerződésmódosítás esetén pedig úgy kell tájékoztatni az előfizetőt, hogy az jól informáltan és megfontoltan dönthessen.

A vizsgálatot az NMHH hatósági szerződéssel zárta le. A Telenor így olyan kötelezettségeket is magára tudott vállalni az érdeksérelmet szenvedett előfizetők kompenzálására, amit az NMHH nem írhatott volna elő.

(MTI)

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére