A kereszttagadó Lidl most az erdélyi magyarokba szállt bele
Bokor Gábor
2017.10.18. 19:40
Ügyes reklámot akart csinálni az utóbbi idõben botrányt botrányra halmozó áruházlánc, azonban ismét mellélõtt.
A Lidl az egyik marosvásárhelyi plakátjára írta ki, hogy „Együtt védelmezzük a román nők szépségét”.
Ez már csak azért is érdekes, mert a település ötven százaléka magyar.
A magyarázat szerint ezzel a lépéssel a német áruházlánc vásárlásra buzdító PR-osztálya a magyar lakosságot próbálta megszólítani.
Nos, ez nem sikerült.
Az különösen szép, hogy a román nők szépségének védelmezését nem csak románul, de még magyarul is kiírták a biztonság kedvéért.
A Lidl először szeptember elején került óriási botrányba, miután kiderült, hogy a német áruházlánc egyik templommal illusztrált termékéről nemes egyszerűséggel leretusálta a keresztet.
EZEK IS ÉRDEKELHETNEK
OLVASTAD MÁR?
MÉG TÖBBET SZERETNÉK