Társbérletben üzemelteti az FTC az MVM Dome-ot
2022.02.16. 21:30
Az FTC marketingügynöksége közleménye szerint az Üllői úti Groupama Aréna esetében már bevált modell garantálja az eredményes és nyereséges működtetést. Az Európában is egyedülálló multifunkcionális csarnok kulturális, szórakoztató, üzleti és sporteseményeknek fog otthont adni. A Népliget mellett épült létesítmény üzemeltetője közbeszerzési eljárás keretében nyerte el a jogot, s a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. tulajdonlása mellett 10 éven keresztül üzemeltetheti a mintegy 50 ezer négyzetméter alapterületű csarnokot.
„Ha egyszer már a kezünkben van a siker receptje, természetes, hogy a legnagyobb hittel és bizalommal vetjük be újra. A Groupama Arénát nyolc éve működtetjük nyereségesen ugyanebben a konstrukcióban. Az új multifunkcionális csarnok esetében is ugyanezt a sikeres üzemelést várjuk el, nagyon örülünk az újabb közös munkának a Sportfive-val” – hangsúlyozta Kubatov Gábor, az FTC elnöke.
A két létesítmény közötti együttműködés kihasználása a kitűzött célok között szerepel, ugyanakkor fontos az üzemeltetőknek, hogy a Groupama Aréna továbbra is a korábbi kiemelt minőségben működjön, és emellett az MVM Dome önálló helyszínként bizonyítson. Ezért az utóbbihoz teljesen új stábot állít fel a nemzetközi porondon számos sportérdekeltséggel rendelkező Sportfive magyarországi cége, miközben a hazai piacon már nagy tapasztalattal bíró vezetőik „kettős terhelést” kapnak, ezzel is hozzájárulva a takarékos üzemeltetéshez.
„Az MVM Dome egy olyan új ékkő, amelyre méltán lehetünk büszkék. Támaszkodunk a céghálózat tapasztalataira, igyekszünk a világ minden tájáról elhozni a jó példákat. Nem pusztán üzemeltetünk, hanem megoldásokat kínálunk, innovációt biztosítunk, és reklámokat, rendezvényeket, hospitality szolgáltatásokat értékesítünk. Örülünk, hogy a közbeszerzési eljárás során elnyertük az üzemeltetési jogot!” – mondta Igaz András, a Sportfive magyar piacért felelős vezérigazgatója.
Az épület és az eszközök legalább egy hónapos átvételével párhuzamosan elkezdődik az értékesítési és szervezési munka. Több céggel már előrehaladott tárgyalások folynak koncertek, rendezvények, sportesemények kapcsán. Olyan nagy produkciók is kilátásban vannak, amelyek eddig még nem jöhettek Magyarországra, hiszen nem volt megfelelő helyszín számukra.