A szurkolók bojkottja miatt a kutya sem kíváncsi az Újpest meccseire, a Facebookon kezdett „tűzoltásba” a klub marketingese
2020.01.29. 18:40
Médiatörténeti esemény zajlott le a Lidl Magyarország Facebook-oldalán. A népszerű élelmiszerlánc még hétfőn tett közzé egy bejegyzést a kínálatuk részét képező svéd húsgolyókról.
Ebben önmagában még semmi különös sem lenne, ami viszont ezután jött, az finoman szólva is szokatlan az online térben.
Történt ugyanis, hogy a Lidl svéd húsgolyós posztja alatt –a teljesség igénye nélkül – multicégek, kis- és középvállalkozások, alapítványok, egyesületek, zenekarok kommentjei jelentek meg, ki-ki a saját marketingértékét növelő, szellemes megjegyzést tett a témában.
Ebbe a sorba állt be az Újpest FC is, a klub hivatalos oldala az egyébként szintén kreatív „Zöldköret helyett, inkább a Lilát ajánljuk mellé!” hozzászólást biggyesztette oda a Lidl képéhez.
Több sem kellett az internet népének, pillanatok alatt helyretette az Újpest FC marketingesét.
A topkomment arra utalt, hogy a lila-fehér klub éppen a napokban igazolt egy guineai játékost a svéd harmadosztályból:
De természetesen szóba került a klub címere, tulajdonosa, edzője és játékospolitikája is:
Egyébként abszolút érthető az Újpest FC marketingesének az igyekezete (mondhatni „tűzoltása”), ugyanis a Roderick Duchatelet ellen tiltakozó szurkolók mindaddig bojkottálják az Újpest mérkőzéseit, amíg a belga tulajdonos vissza nem állítja klub hagyományos címerét.
A felhívás eddig sikeresnek mondható, a szombati, Debrecen elleni bajnokira mindössze egy tucat Újpest-szurkoló utazott el, s az elővételes jegyvásárlásokból kiindulva nem sokkal több lila-fehér szimpatizáns lesz jelen az Újpest-Videoton és az Újpest-Ferencváros meccseken sem.
Kétségkívül kreatív dolog a közösségi médiában szellemeskedni, de talán a klub szurkolóinak és hagyományainak tisztelete, az eredeti címer visszaállítása, valamint minőségi, az Újpest tradícióihoz méltó játékoskeret kialakítása talán egy picivel hatékonyabb intézkedések lennének...