Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Nem foglalkozik az autósok dühével Karácsony, újabb sávokat vett el tőlük

888.hu - Origo

2021.06.21. 13:45

A főpolgármester újabb dugókat és felháborodásokat okozott azzal, hogy az elvett sávokból busz- és biciklisávokat csinált.

 

A Lánchíd felújítása miatt jelentősen megváltozott az egyik legforgalmasabb út, a Hegyalja út közlekedése. Emiatt pedig hatalmas káosz és dugó alakult ki már kora reggel.

Budapesten egyre nehezebb közlekedni, mivel egyszerre három beruházás építési munkálatai kezdődnek meg a nyáron: a Blaha Lujza téren, a pesti rakparton, és a Lánchíd felújítása is

írta meg az Origo.

Újabb közlekedési sávokat vontak el az autósoktól Karácsony Gergelyék.

A Lánchíd felújítása miatt szombattól buszsáv és biciklisáv lett a BAH-csomópont és a Döbrentei tér között az Erzsébet híd irányába, valamint újrahangolták a Hegyalja úton működő közlekedési lámpákat, és átalakították a forgalmi sávokat a Döbrentei térnél.

A Hegyalja út a főváros egyik legforgalmasabb útja, így az átalakítás újabb dugókat eredményezett hétfő reggel.

A probléma az, hogy Budapesten egyszerre kezdődött meg három beruházás építési munkálatai is a nyáron. Egyre több sávot vesznek el az autósoktól, miközben a biciklisávokat megtartották és újakat hoznak létre.

Az építkezések és a fővárosi önkormányzat korábbi sebesség- és forgalomkorlátozó intézkedései miatt szinte lehetetlen autóval közlekedni Budapesten.

 

Ahogy a múlthéten megírtuk, a V4NA szerint nem véletlen az, hogy állandósul a dugó a fővárosban. Vélhetően szándékosság állhat a háttérben, hogy legyen indoka és alapja Karácsonynak bevezetnie a dugódíjat. Úgy értesültek, hogy rövidesen álcivilek fogják követelni a dugódíj bevezetését.

Az Origo megírta, hogy a Levegő Munkacsoport már petíciót is indított a dugódíj bevezetéséért.

Úgy véljük, kizárólag a gépjárművekre kivetett kilométer- és szennyezésarányos útdíj bevezetésével lehet elérni, hogy Budapesten az úthálózat kapacitásának megfelelő számú gépjármű közlekedjen torlódások nélkül”

– áll a Levegő Munkacsoport által indított petícióban.

A Levegő Munkacsoport nyíltan vállalja autóellenes működését, petícióinak többsége az autóhasználók ellen irányul. Ez a szervezet volt az, aki tavaly ősszel azzal a javaslattal kereste meg az összes belső kerületi önkormányzatot, hogy vegyék el a parkolási kedvezményt a helyben lakó autótulajdonosoktól, azt remélve, hogy a magas díjfizetés hatására nagy részük majd eladja gépjárművét és átvált közösségi közlekedésre. Tervükre – milyen véletlen – Karácsony Gergely párttársa, a V. Naszályi Márta vezette Budavár és az ultraliberális Pikó András vezette VIII. kerület mutatott érdeklődést.

 

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére