Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Már közel 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre Márki-Zay, csakhogy nem tudni miből

888.hu

2022.02.01. 12:00

Kampánybüdzséjének megtekintéséhez pedig jelenleg jelszót kér a weboldala.

 

A Mandiner cikkének írásáig már közel 50 millió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát. A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis

Márki-Zaynak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.

A politikus ennek ellenére cikkünk írásig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.

Ha meg akarod nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal

Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban cikkünk írásakor még nem lehet még megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:

Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudja nem megtekinteni.

Korábban Márki-Zay Péter kamerák előtt beszélt arról, hogy borítékban kapja a kampánypénzt:

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére