KariGeri ezt is elgyurcsányozta
2021.05.28. 13:15
A gerincút első szakasza, a Teller Ede út 2011-ben készült el, meghosszabbítása az M0-s autóútig jelentősen javítaná a városrész közlekedését, megszűnnének az agglomeráció és a teherforgalom miatt a kerületben jelenleg tapasztalható forgalmi dugók – mondta a kormánypárt választókerületi elnöke.
A főpolgármester nem végzi el azokat a feladatokat, amelyeket meg kellene csinálni, és a szükséges fejlesztéseket sem hajtja végre”
– jegyezte meg Németh Szilárd.
Németh Szilárd szerint Gyurcsány Ferencnek „két embere van” Csepelen: Karácsony Gergely főpolgármester, aki a gerincút meghosszabbítása helyett inkább méhlegelőket tart fenn, és Szabó Szabolcs (független) országgyűlési képviselő, aki az Országgyűlésben csütörtökön arról beszélt: nem támogatja a Fudan Egyetemről, a diákvárosról és a csepeli sportfejlesztésekről szóló törvényjavaslatokat. Ez pedig „elképesztő politikusi bűn”, mivel azok – közvetetten – jelentősen hozzájárulnának a kerület fejlődéséhez – tette hozzá.
Gyurcsány két embere alkalmatlan arra, hogy a csepeliek érdekét, Csepel fejlődését képviselje”
– mondta a politikus.
Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium parlamenti államtitkára kijelentette: a főváros „minden nyafogás ellenére” megkapja a kormány támogatását a fejlesztésekhez, ahogyan az a csepeli gerincút esetében is megtörtént, „de valahogy mégsem jön össze a siker”.
Így működik, vagyis nem működik a Karácsony Gergely-féle Budapest: hiába támogatja a kormány, ha a budapesti városvezetés képtelen eredményeket felmutatni”
– jegyezte meg, hozzátéve, a főpolgármester ahelyett, hogy ezért elszégyellné magát, „bejelentkezik az ország vezetésére”, és „ő Gyurcsány Ferenc kedvenc miniszterelnökjelölt-jelöltje”.
Schanda Tamás kitért arra is, hogy ezt a „katasztrofális uniós pályázati teljesítményt” úgy hozta össze a főváros, hogy saját brüsszeli képviselete van, amelynek éves költségvetését 37 millióról 112 millióra emelték,
Kijelentette: jól látható, „ha rájuk bízzuk valami vezetését, akkor csak hazudozással és tehetetlenséggel szembesülünk”.
A BKV idén anyagi okok miatt nem közlekedteti a kishajójáratait a Dunán. A politikus szerint ez „elképesztő”, és emlékeztetett:
Tarlós István korábbi főpolgármester idején teremtették meg a kishajózás lehetőségét, ami nagyon népszerű volt. A fővárosi önkormányzat számláján pedig 130 milliárd forint van”
– jegyezte meg.