Címke: marketing
Egy ablakpucolás margójára.
Újabb nemzetközi elismerés a magyar szakembereknek
Komoly nemzetközi verseny díját hozták el hazai reklámszakemberek, egyedüliként a kelet-közép-európai régióból. Vezető cégek magyarországi kampányait értékelték világszinten: az MVM, a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Telekom is bezsebelt pár elismerést.
Kirekesztés elleni gabonapehely hatezer forintért? A hülyének is megéri!
A Kellogg’s összekeverte az összes gabonapelyhét, hogy a kirekesztés ellen tiltakozzon. Zseniális!
A jéghideg az igazi!
A Coca-Cola köztudat-módosító kampányáról számos egyéb vonatkozása mellett az is elmondható, hogy az év marketinges baklövése. Hogy miért?
Új imázsfilmmel hasít Budapest a nagyvilágban
A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest-fókuszú kampány a fõvárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg május 15-e és június 30-a között.
Havi másfél millió, látszatmunkáért
Havi másfél millió forintot fizet "kommunikációs tanácsadásért" a Budapesti Gazdasági Egyetem a Political Capital egyik alapító-tulajdonosának, a Somogyi Zoltán érdekeltségébe tartozó Splendidea Communications Kft-nek - írja a PestiSrácok.hu (PS). A hírportál kiemeli, hogy az anyagok színvonala - enyhe kifejezéssel - hagy némi kívánnivalót maga után.
Gyurcsányék így fizették le a balliberális médiát
Négy év alatt 84 milliárd forintot költött a szocialista vezetés reklámra. Ezt az összeget 2006-tól a kormányváltásig sikerült elkölteniük.
A Tesco vagy a CBA a magyar üzletlánc?
Egyre közelebb az Európa-bajnokság, ám, ha most pottyantam volna le az országba, biztosan nem tudnék válaszolni a címben feltett kérdésre.
Amíg Van Damme spárgázik, a Volvo gazdagszik
Hogyan tudta a "szürke kardigános" Volvo ennyire feldobni a piacot?