Janklovics átlökte a rendőrségi szóvivőt KAP-on
2020.10.21. 19:00
Míg a tavalyi kampányban az autósokon volt a hangsúly addig az idei célközönség az úgynevezett „mikromobilitási eszközökkel„ közlekedők lettek, így tehát a kerékpározók, rollerezők és egyéb hasonló járművet használók.
Az Aegon biztosítótársaság megbízásából készített kutatásból kiderült, hogy
A telefonhasználat az esetek kétharmadában mobilon beszélgetést jelent, ugyanakkor még közülük is csak minden második ember használ headsetet. Meglepő adat, hogy
headset nélkül beszél, chatel vagy közösségi oldalakat látogat menet közben.
”Mivel továbbra sem változott, hogy a fiatalokra kiemelten jellemző jelenségről van szó, idén is humoros formában szerettük volna felhívni a figyelmüket arra a veszélyre, amelyet éppen az jelent, ha nem a közlekedésre figyelünk. Ezért is választottuk az idei kampány szlogenjéül, hogy: Az igazi érték Te vagy, nézz távolabb a telefonodnál”
– mondta a kampány indítása kapcsán Szombat Tamás, az Aegon Biztosító vezérigazgató-helyettese.
A népszerű standuposok videói tavaly több platformon meghaladták az ötmilliós megtekintést, és a videók nézettsége azóta is emelkedik.
„A kézben tartott mobiltelefon a közlekedés minden résztvevője számára veszélyforrás, mert elvonja a figyelmet azokról a helyzetekről, amelyben reagálni kell, legyen szó biciklisről, rolleresről vagy éppen a járdán közlekedő gyalogosról. Az a célunk, hogy a közlekedés minden résztvevője számára biztonságos környezetet teremtsünk ezzel a szemléletformáló kampánnyal”
– mondja Óberling József rendőr ezredes, az ORFK RFI Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője.
A két humorista most sem hazudtolta meg magát: elképesztő ökörségeket mutat be Janklovics ”Mobil„ Péter és a KAP, a felhasználó. De most nem érték be annyival, hogy egymást szivatják, az ORFK szóvivőjét, Gál Kristóf alezredest is bevették az egyik klipben. (Nyugalom! Sem a szóvivő, sem a mobiltelefonja nem sérült meg.)
A kampány videói ezen a linken találhatóak meg: