Ezért olyan sikeres a magyar divatmárka
2018.10.27. 21:18
Sándor Szandra divattervező a Ripostnak mesélt a Nanushka sikereiről. Elárulta, hogy az elsődleges szempont a tervezéskor a kényelem.
Mivel egy nőnek rengeteg mindent el kell végeznie egy átlagos nap során, fontos, hogy kellemesen érezze magát az öltözékében. Nálunk minden ruha állítható, pántos, kötős vagy csatos, a hátrész pedig igazítható. Szintén a kényelmet szolgálja ruháink anyagminősége, miközben arra is törekszünk, hogy minden darab, ami tőlünk kikerül, tartós legyen, és több szezonon keresztül szolgáljon"
– mesélte.
Nem csoda, hogy ennyi híresség rajong a ruháiért. Elárulta, hogy sokszor ő is csak az Instagramról tudja meg, hogy éppen melyik sztár viselte a ruháit. Ez azért fordulhat elő, mert a marketinggel egy külön stáb foglalkozik, mivel a sok munka mellett ő nem tud mindenre figyelni. Azonban nagyon örül annak, hogy Janet Jackson és Uma Thurman is az ő termékét választotta. Hozzátette, hogy hamarosan Jodi Fostert is egy Nanuskha ruhában láthatjuk majd egy komoly lap címlapján. Reméli, hogy egyszer majd Cate Blanchettet is felöltöztetheti.
Az ő személyisége és művészi teljesítménye nagyon megfogott, maximálisan tudok vele azonosulni. Izgalmas feladat lenne vele dolgozni, talán egyszer ez is valóra válik"
– mondta.
A világhírű divattervező most viszont egy másik komoly projektbe fogna bele: anyuka szeretne lenni. Ehhez azonban először bővítené akarja a csapatát, hogy minden flottul menjen akkor is, ha vőlegényével, Baldaszti Péterrel családot alapítanak.
Az idei Budapest Fashion Weeket a Nanushka nagyszabású show-ja zárja.