Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

A píszírendõrség szerint a férfi és nõ egyforma

Zelenka Dóra

2018.12.14. 15:40

Reklámfigyelõ "szakemberek" betiltják a szerintük sértõ és ártalmas nemi sztereotípiákat tartalmazó reklámokat az Egyesült Királyságban. Már az is baj, ha egy nõ karácsonyra bevásárol és fõz a konyhában.

A reklámokkal kapcsolatos javaslatok szerint be kell tiltani azokat az ábrázolásokat, amelyek különbséget tesznek a férfi és a női nem között. A brit reklámszabályozás első áldozata egy 2012-ben gyártott karácsonyi reklám lett.

A rövid videó az édesanyák áldozatos karácsonyi munkáját mutatja be. Ez viszont úgy látszik, már az elmaradott gondolkodást tükrözi.

Azok a reklámok is tiltólistára kerülnek, amelyek a fiúkat merésznek, a lányokat pedig gondoskodónak merik bemutatni.

Egy babatejet árusító cég reklámja is nagy felháborodást keltett a haladó gondolkodású emberek körében. A kislány balerinaként, a kisfiú tudósként való ábrázolása ugyanis súlyosan sérti a "nemi sztereotípiák" ellen küzdő gendermágusokat.

A brit reklámfigyelő bizottság szerint a reklámokban az ártalmas nemi sztereotípiáknak nincs helye.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére