Vona egyelõre nem porszívóügynök lesz: most reklámcéget alapított
2018.08.01. 15:30
Vona Gábor, a Jobbiknak a 2018-as választáson totálisan megbukott elnöke hárommillió forint törzstőkével reklám- és PR-céget alapított. A szolnoki címre bejelentett új Vona-cég, a Vlog Influence Kft. fő tevékenysége a médiareklám-készítés.
De a társaság még hírügynökségi, reklámügynökségi, PR, kommunikációs, piac- és közvélemény-kutatási, üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadási megbízásokat is elvállal.
Tekintve, hogy Vona Gábor a választási kampány irányítójaként milyen csúfos kudarcot vallott, nehéz elképzelni, hogy létezhet ma Magyarországon akár egyetlenegy olyan cég vagy magánszemély, aki a bukott pártelnököt szeretné megbízni bármilyen PR- vagy kommunikációs feladat elvégzésére.
Mi Vona Gábor referenciája? Egy olyan, a választáson csúfos kudarcot valló, a korábbi szavazóinak jelentős részét és identitását is elveszítő Jobbik nevű párt, ami az ő tevékenységének "köszönhetően" nemcsak csődbe ment anyagilag és szétszakadt szervezetileg, de mára gyakorlatilag teljesen működésképtelenné is vált.
Lehet ezek után Vona Gábor egy influencer, egy olyan véleményvezér, akinek adnak a cégek és az emberek a szavára? Vagy venne bárki is Vona Gábortól nemhogy autót, de akár csak egy porszívót is? Egyértelműen nem a válasz mindegyik kérdésre.
De akkor kinek és miért, vagy mire fel alapíthatta vajon Vona Gábor az új kommunikációs céget?
A válasz egyértelműen kikövetkeztethető a nyíltan Vona támogatásával és a Vona politikájának folytatására megválasztott új Jobbik-elnöknek, Sneider Tamásnak a korábbi nyilatkozataiból. Ezekben Sneider ugyanis arról beszél, hogy a jövőben kommunikációs tanácsadóként számít majd Vona Gábor szakmai támogatására.
Ennyi. "Győztes csapaton minek változtatni?"
Milyen szép is lesz, amikor feltehetően nem kevés pénzt, tehát akár havonta több milliót fizet a Jobbik annak a Vona Gábornak, aki az egész pártot magával rántotta a szakadékba.
Már ha lesz még párt, és nem szűnik meg azelőtt, hogy az első átutalás elindulhatna a Jobbik sikeres kommunikációjának nagymesteréhez, a politikai siker kovácsához, Vona Gáborhoz.