Már a Snickerst is támadja az LMBTQ-mozgalom
2021.08.09. 09:00
Bojkottot hirdettek a csokoládémárka ellen, mert annak jégkrémreklámja a liberális mainstream szerint homofób üzenettel próbálja népszerűsíteni a terméket. A reklám már csak közösségi megosztásokban érhető el. A 20 másodperces videóban Aless Gibaja spanyol influenszer egy másik férfival ül egy tengerparti bárban. A pincér közeledik, és Gibaja „szexi narancslét” kér tőle A-, B- és C-vitaminnal, mire beszélgetőtársa rémülten néz rá.
Az átváltozással szembesülve beszélgetőtársa megkérdezi tőle: „Jobb?”, mire a férfias külsőt kapott Aless Gibaja azt válaszolja: „Jobb.” „Nem vagy önmagad, amikor éhes vagy” – hangzik el a reklámban. A film az LMBTQ-s jogvédő szervezeteknél és kormányzati körökben egyaránt felháborodáshullámot indított el.
Ki gondolhatja úgy, hogy jó ötlet a homofóbiát üzleti stratégiaként alkalmazni?”
– tette fel a kérdést Irene Montero egyenlőségi miniszter a Twitteren. A reklámot levették a műsorról, a vállalat pedig nyilvános bocsánatkérést tett közzé az Instagram-oldalán. Időközben kampány indult, amely a termék bojkottjára szólít fel – írta meg a V4NA.hu.
Parece ser que comiendo @snickers_es se te quita la pluma y ya “estás mejor”. ¿Pero cómo sigue habiendo campañas así? ? #Homofobiapic.twitter.com/ccdtn7BfAw
— Mario Montes (@mariomnts) August 4, 2021