Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Hatalmasat bukott a Starbucks a migránsok alkalmazása miatt

Sümeghi Lóránt

2017.02.25. 20:28

Több mint 30 százalékkal zuhant a Starbucks, a marketingben használatos "fogyasztói percepciós mutatója", miután a kávézólánc vezérigazgatója, Howard Schultz nyílt levélben azt ígérte, Donald Trump bevándorlást szigorító rendeletére válaszul a cég 10 ezer migránst fog felvenni a következõ öt évben.
WASHINGTON, 20:28

Több mint 30 százalékkal zuhant a Starbucks – a marketingben használatos – "fogyasztói percepciós mutatója", miután a kávézólánc vezérigazgatója, Howard Schultz nyílt levélben azt ígérte, Donald Trump bevándorlást szigorító rendeletére válaszul a cég 10 ezer migránst fog felvenni a következő öt évben – írja Yahoo Finance.

Ahogyan arról a 888.hu is beszámolt, Donald Trump korábban - egy azóta felfüggesztett - elnöki rendeleten keresztül, azonnali hatállyal és meghatározatlan időre megszüntette a szíriai menekültek befogadását, és 120 napra felfüggesztette egyes muszlim országokból érkező menekültek beutazását az Egyesült Államokba. A rendelet ellen akkor világszerte tiltakoztak, a Starbucks vezérigazgatója levélben reagált arra. Abban megígérte, hogy segíteni fogják az érintett dolgozókat, és 10 ezer migránst fognak alkalmazni a következő öt évben abban a 75 országban, ahol a cég jelen van.

Csakhogy az átlagfogyasztóknak nem jött be a Starbucks által propagált migránssimogatás.

Ennek fényében drasztikusan zuhanni kezdett – több mint harminc százalékkal – az elmúlt hetekben a kávézólánc fogyasztók általi megítéléséről tanúskodó indexe. Ezt lényégében fókuszcsoportos kutatások alapján végzik, melyben arra kérik a résztvevőket, hogy számoljanak be arról, hogy 

  • az elmúlt hetekben mit hallottak a brandről,
  • milyen hirdetési csatornákon keresztül,
  • és pozitív vagy negatív üzenetet hordozott az általuk észlelt információ.

Egyes vásárlók azzal indokolták bojkottjukat, miszerint

ha a Starbucks úgy gondolja, hogy az amerikaiak helyett inkább muszlim migránsokat akar alkalmazni, akkor én meg úgy döntök, hogy nem akarok ott többek kávét vásárolni."

A migránsok alkalmazásának bejelentése előtti napokban a megkérdezettek mintegy harminc százaléka vásárolt volna valamilyen terméket a Starbuckstól, azonban a bejelentés utáni első naptól kezdve ez a szám hat százalékot zuhant.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére