Újabb nemzetközi elismerés a magyar szakembereknek
2020.11.20. 16:34
A nagyszülők digitális felkészítése a karantén idején, világbajnok úszónk felkészülése, a hazai garázsok mélyén készülő világmegváltó ötletek vagy éppen a like-vadászat és a gyermekek vegzálása – többek között ezekkel az ötletekkel és kampányokkal mérettette meg magát a magyar kreatívipar nemzetközi szinten. A marketingkommunikációs MarCom Awards versenyről például, amelyre világszerte ötezernél több reklámkampánnyal pályáztak, a legmagasabb, platina elismeréssel tértek haza a magyar Lounge Group szakemberei – egyedüliként a kelet-közép-európai régióból.
Az utóbbi években a magyar szürkeállománynak köszönhetően díjak, elismerések és világszínvonalú események jellemzik a hazai kommunikációs ipart, amely volumenében és megoldásaiban felzárkózott a szomszédos országokhoz, és sok tekintetben meg is előzi azokat.
A díjak titka, hogy minden esetben aktuális témához nyúlnak – nagyon jól – a magyar szakemberek. A telekommunikációs vállalat esetében például a mindenkit foglalkoztató álhírek felismeréséről, az internetes tartalomtól való függésről szóltak a reklámfilmek. A fiatal Z generációnak a járvány alatt nyújtott önzetlen digitális segítségnyújtását is megzenésítették a reklámosok. Milák Kristóf világbajnok úszónk saját példájával járt elöl, a kreatív megoldásokon felkészülését és hozzáállását méltatta a hazai szerencsejáték-vállalat, míg a villamos művek a világmegváltó startupos ötletek támogatására szólított fel.
A Lounge Group korábban nívós magyar versenyeken is elismeréseket gyűjtött be a hazai vállalatok számára készített kampányaival.