Itt az idő elkezdeni az érzékenyítést a normalitás felé
2022.04.24. 14:00
Szinte minden napra jut egy újabb videó, social media kampány, reklám vagy épp film a Netflixen, aminek célja az érzékenyítés, a diverzitás ünneplése és az ezekre épülő egyre erőszakosabb ideológiák befogadása. Különlegesnek és sajnos bátornak is mondható az Egard Watches óramárka reklámja, aminek fókuszában a női identitás áll. Az a női identitás, ami szerint csak az lehet nő, aki annak született.
Abban a világban, ahol a legjobb női sportoló is egy férfi, ahol szükség van terhes férfi hangulatjelre, ahol egy politikus nem tudja definiálni a nő fogalmát, ahol menstruáló emberekről kell beszélni, mert állítólag nem csak a nők menstruálnak, ahol üdvözlendő a terhes férfiról szóló dokumentumfilm, ahol nem engedjük, hogy a gyerekünk akkor egyen csokit, amikor akar, de a nemváltoztatásról hagyjuk dönteni, ahol egy kisebbség elvárja, hogy az igényeihez, világképéhez, szokásaihoz alkalmazkodjon a többség, ahol magyarázkodni kell, miért tartom fontosnak, hogy a szülő elsődleges joga a szexuális felvilágosítás és az ideológiai nevelés:
Abban a világban egy ilyen reklám bátorság. És ahol egy ilyen reklám bátorságnak számít, ott nagy a baj.
Itt az idő elkezdeni az érzékenyítést a normalitás felé.