Fővárosi pénzből támogatják az LMBTQ-propagandát
2021.07.29. 08:30
„Legyen vége a propagandának!” – mondta Karácsony Gergely a Pride-on elhangzott szónoklatában. Ez a mondat a főpolgármestertől már csak azért is képmutató, mivel ő volt az, aki Budapest Brand Zrt. név alatt egyesítette a korábbi Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.-t és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központot, de azok feladatai mellett propaganda- és kampánycélokra is felhasználja a céghez befolyó pénzt, például az enbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hét végén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat.
A fővárosi cég egy olyan podcastot is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat.
Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a „szakértelmét” használják fel – írta meg a Magyar Nemzet. Ezek mellett a Budapest Brand foglalkozott a kormány lejáratását szolgáló fővárosi plakátkampány arculatával, és