Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Robbantott a Nanushka: Európa legsikeresebb vállalkozásai közé került a magyar tevező divatcége

888.hu

2020.03.04. 11:30

Három év alatt meghússzorozta árbevételét a Nanushka magyar divatcég, s ezzel a 406. lett az Európa leggyorsabban bővülő vállalkozásait összegyűjtő listán, amelyet a világhírű Financial Times állított össze. Sándor Szandra divattervező világsztárokat öltöztető vállalkozásának vezetői bíznak a további fejlődésben, új céljuk: bekerülni az első százba.

Negyedik alkalommal tette közzé a leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listáját a Financial Times. A lista 406. helyén a magyar Nanushka szerepel.

A lista azokat az európai vállalatokat sorolja fel, amelyek a legmagasabb bevételnövekedési rátát érték el 2015-2018 között.

A Nanushka a 2016-os évet még 335 millió forintos árbevétellel zárta, 2019-ben ez az összeg már 6,7 milliárd forintra rúgott,

a viszonteladók száma pedig 60-ról 200-ra emelkedett. 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele pedig 228 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.

A Nanushka mögött mozgalmas év áll: az olyan világsztárokat, mint Charlize Theron, Dua Lipa, Angelina Jolie, Kristen Bell (képünkön) vagy Taylor Swift már évek óta öltöztető márka tavaly októberben első magyar márkaként nyitott üzletet New York legdivatosabb részén, a 2020-as tavaszi-nyári női kollekció pedig Párizsban aratott óriási sikert.

„A 2019-es árbevételünk alapján még előkelőbb helyre számítunk, a Nanushka bekerülhet az első száz leggyorsabban növekvő európai vállalat közé” – tette hozzá Baldaszti Péter, a Nanushka International Zrt. igazgatóságának elnöke.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére