Robbantott a Nanushka: Európa legsikeresebb vállalkozásai közé került a magyar tevező divatcége
2020.03.04. 11:30
Negyedik alkalommal tette közzé a leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listáját a Financial Times. A lista 406. helyén a magyar Nanushka szerepel.
A lista azokat az európai vállalatokat sorolja fel, amelyek a legmagasabb bevételnövekedési rátát érték el 2015-2018 között.
a viszonteladók száma pedig 60-ról 200-ra emelkedett. 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele pedig 228 százalékkal növekedett az egy évvel korábbihoz képest.
A Nanushka mögött mozgalmas év áll: az olyan világsztárokat, mint Charlize Theron, Dua Lipa, Angelina Jolie, Kristen Bell (képünkön) vagy Taylor Swift már évek óta öltöztető márka tavaly októberben első magyar márkaként nyitott üzletet New York legdivatosabb részén, a 2020-as tavaszi-nyári női kollekció pedig Párizsban aratott óriási sikert.
„A 2019-es árbevételünk alapján még előkelőbb helyre számítunk, a Nanushka bekerülhet az első száz leggyorsabban növekvő európai vállalat közé” – tette hozzá Baldaszti Péter, a Nanushka International Zrt. igazgatóságának elnöke.