A homoszexualitást propagálja a Renault legújabb reklámfilmje
Horváth Tamás
2019.11.14. 12:00
Még egy ok arra, hogy miért ne vegyünk francia autót.
Kitörő örömmel fogadta a nemzetközi közvélemény a Renault legújabb reklámfilmjét, amely a francia vállalat Clio nevű modelljének 30. születésnapját hivatott ünnepelni.
Habár a reklámanyag a mindenki által jól ismert, érzelgős-szentimentális panelekből áll, a történetben felsejlő leszbikus szerelmi szál kellően progresszívvá és trendivé teszi a kisfilmet, amely így méltóvá vált arra, hogy a buzilobbi szószólói szuperlatívuszokban beszéljenek róla.
Nem akarunk demagógok lenni, de a Renault talán jobban tenné, ha az általa gyártott gépjárművek minőségére koncentrálna inkább, mert tudj' Isten, miért, de a francia autókhoz a mai napig számos negatív sztereotípia kötődik. :)
EZEK IS ÉRDEKELHETNEK
OLVASTAD MÁR?
MÉG TÖBBET SZERETNÉK