Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Megkettőzi a saját propagálásába fektetett pénzt a Facebook

Forisek Ádám

2019.06.15. 10:48

Cél, hogy visszaszerezzék népszerűségüket. Úgy tűnik, a jobboldali hangokat sújtó cenzúra eltörlését, vagy a felelős adatkezelést nem akarják kipróbálni ennek érdekében.

A közösségi oldal hírneve az utóbbi években finoman fogalmazva is megtépázódott. Több alkalommal is fény derült rá, hogy a Facebook több millió felhasználójának személyes adataival él vissza, mindemellett pedig a techóriás előszeretettel cenzúrázza a jobboldali, konzervatív hangokat.

Ahelyett azonban, hogy a Facebook a felelős adatkezelésre és a szólásszabadság tiszteletben tartására helyezné a hangsúlyt, inkább úgy döntött: még többet fognak költeni reklámra, hogy helyreállítsák a közösségi oldal hírnevét.

A Facebook vezető marketingese szerint megduplázzák a reklámokra költött pénzt. 2018-ban a techóriás erre a célra 382 millió dollárt költött, ami 50 millió dolláros emelkedés 2017-hez képest. Igaz, ezek csak a becslések, a Facebook maga ugyanis nem közölte, mennyit költ reklámokra.

Nem kérdés, hogy vétettünk hibákat, és ezeket egyesével meg is akarjuk oldani, de ezt kommunikálnunk is kell a világ felé

– mondta a marketinges, Antonio Lucio.

A reklámokra költött több pénz mellett „színesítené” is magát a Facebook, több nőt és színes bőrűt szeretne foglalkoztatni.

Az mindenesetre biztos, hogy a techóriásnak van elég baja: a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) vizsgálatot indított a Facebook ellen a Cambridge Analytica-botrányt követően, mely során kiderült, hogy a közösségi oldal mintegy 87 millió felhasználó adatát adta el a tudtukon kívül a politikai elemző és tanácsadó cégnek.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére