A Nébih is beszállt a matricakampányba
2017.08.07. 11:57
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) és a Vigyél Haza Alapítvány matricakampányt indított annak érdekében, hogy minél kevesebb gyermeket, állatot hagyjanak magára a tűző napon parkoló, lezárt járművekben – mondta Pallós László, az Állategészségügyi és Állatvédelmi Igazgatóság igazgatóhelyettese.
Pallós László hangsúlyozta, hogy a "Ne hagyj az autóban" elnevezésű kampány fontosságát és szükségességét pedig az elmúlt évek sajnálatos tragédiái is alátámasztják – írja az MTI.
Kiemelte, hogy a kampányhoz eddig hat nagy áruházlánc, a Lidl, az Aldi, a Metro, a Reál, a Spar és a CBA csatlakozott. A matricákkal az áruházak és üzletek bejáratainál találkozhatnak a vásárlók.
A Nébih jelenleg is várja olyan vendéglátó, valamint kereskedelmi egységek jelentkezését, akik a matrica kihelyezésével támogatnák a kezdeményezést – tette hozzá.