Hazaérkezett a Green Travel károsultjainak elsõ csoportja
2017.07.04. 21:28
Az érkezőket a biztosítók emberei már várták a reptére, ahol minden, a Green Travel becsődölésében érintettnek elmondták, hogyan is tudják megtenni a kárbejelentést. Ezen kívül a vállalat munkatársai folyamatosan kapcsolatban vannak azokkal, akik egyelőre még kint ragadtak Törökországban.
Az Uniqa Biztosító bejelentette, hogy azoknak az ügyét is kiemelten kezelik, akik már befizették utazásukat a a fizetésképtelenséget bejelentő társaságnál. A Green Holidays Kft. vasárnap este jelentette be, hogy fizetésképtelen lett, azonban aznap délelőtt még útnak indítottak egy turistacsoportot Antalyába. A pórul járt nyaralók már nem jutottak el a szállásukra, mivel a transzfert már nem biztosította a vállalat.
A cég a honlapján azt írta, hogy a vagyoni biztosítékot az Uniqa szolgáltatja, ők intézik a vállalat helyett a pénzügyi szolgáltatásokat, az utasok igényeiket közvetlenül a biztosítóval szemben érvényesíthetik.
Kedden az M1 műsorában az Akdem Travel vezetője, Orhan Demitras elmondta, hogy a Green Holidays egyetlen utasának sem kell fizetnie a vasárnaptól elfoglalt szállásáért Törökországban, és mindenki visszakapja a pénzét.
Hétfőn folyamatosan egyeztettünk a magyar nagykövetséggel, a biztosítás rendelkezésre áll, hogy fedezzük az utasok szállásköltségeit július 2-ától, vasárnaptól"
– mondta Demitras, aki megjegyezte, hogy nagy segítséget kaptak a magyar nagykövetségtől, munkatársai a konzullal együtt megérkeztek Antalyába és segítettek a helyzet kezelésében.
(MTI)