A Heineken harcot hirdetett a határok nélküli világért
2017.05.29. 20:58
A Heineken sört gyártó cég valószínűleg a globális migrációs válsághelyzet miatt érezte úgy, most van itt az ideje a határok nélküli világ támogatásáról szóló legújabb reklámkampánya elindításának. A Heineken ezzel a határok nélküli globalizmus előnyeit propagáló kampányával ismételten igazolja, hogy az ötágú vörös csillag nem véletlenül lett és maradt a mai napig a cég logója.
A reklámkampány részeként új szöveg kerül a Heineken sörös dobozaira valamint sörös üvegeire: (A Heineken) Egy nyitott világért. Egy határok és akadályok nélküli világért. Azért a hitért, hogy több olyan dolog van, ami egyesít, mint ami megoszt bennünket. Ahhoz, hogy megtalálhasd a közös nevezőt egy palack felemeléséhez a melletted álló legközelebbi személlyel. Mert minden idegen csak egy olyan ember, akivel együtt még nem ittál meg egy hideg Heinekent. Nyisd ki a világo(da)t – olvasható.
A kampány részét képezi egy több mint 4 perces reklámfilm, amely azt mutatja be ahogy a Heineken sör hatására összefognak egymással a baloldali és konzervatív meggyőződésű emberek a békéért.
A manchesteri terrortámadás ismeretében talán nem túlzás megállapítani, hogy a globalista, baloldali elkötelezettségű multinacionális cég nem a legjobbkor kezdett a határok megszüntetését propagáló reklámkampányába.
A Heineken számára úgy tűnik, hogy a dzsihádista szélsőséges iszlám terror áldozatai nem számítanak, csak az, hogy minél több migráns zavartalanul eljuthasson a nyugati világba.
A határok eltörlését jelenleg legjobban áhító illegális migránsok közül az iszlám hitűek egyébként nem fogyaszthatnak alkoholt.