Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Most jól járhatnak a Telenor elõfizetõi

Tóth Dalma

2016.08.29. 11:34

A Telenor önkéntes vállalásokkal kárpótolja azokat az elõfizetõket, akiket hátrányosan érintett a távközlési szolgáltató elavult tarifacsomagjainak tavaly szeptemberi kivezetése.

A cég szeptember 2-ig SMS-ben keresi meg azokat a lakossági számlás és feltöltőkártyás ügyfeleit, akik akár kétoldalú, akár egyoldalú szerződésmódosítás keretében a 2015. szeptemberi 12-i tarifakivezetésben érintettek.

Ez viszont nem vonatkozik azokra, akik az eltelt időben egyenlegfeltöltéssel megújították a szerződésüket. Az ügyfelek az SMS-ben kapott egyedi kód és kérdőív segítségével elmondhatják pozitív és negatív véleményüket, valamint a tarifatisztítással és az új tarifájukkal kapcsolatos igényeiket.

Az érintett ügyfelek idén szeptember közepéig jelezhetik kompenzációs igényüket.

A beérkező vélemények feldolgozása után a Telenor legkésőbb október 31-ig személyre szabott kompenzációs ajánlatokkal keresi meg az elégedetlen előfizetőket. A kompenzáció része, hogy az érintettek díj-, illetve esetenként kötbérmentesen válthassanak az igényeikhez leginkább illeszkedő tarifacsomagra, és szükség esetén havidíj-jóváírásra is sor kerülhet.

A Telenor feladata és felelőssége a vállalások végrehajtása, amit az NMHH folyamatosan ellenőriz. A hatóság figyelemmel kíséri a módosítással kapcsolatban beérkező előfizetői panaszok alakulását. Az NMHH arra kéri a fogyasztókat, hogy éljenek a lehetőséggel és nyilvánítsanak vélemény a szóban forgó tarifacsomag-váltáshoz kapcsolódóan.

Az hatóság azért indított vizsgálatot, mert a hozzá eljutott panaszok és saját információi alapján a szolgáltató által végrehajtott szerződésmódosításokkal kapcsolatban több ponton jogsértés gyanúja merült fel.

A szabályok ugyanis a már megkötött szerződések egyoldalú, szolgáltató általi módosítását csak kivételes esetben teszik lehetővé. A kétoldalú szerződésmódosítás esetén pedig úgy kell tájékoztatni az előfizetőt, hogy az jól informáltan és megfontoltan dönthessen.

A vizsgálatot az NMHH hatósági szerződéssel zárta le. A Telenor így olyan kötelezettségeket is magára tudott vállalni az érdeksérelmet szenvedett előfizetők kompenzálására, amit az NMHH nem írhatott volna elő.

(MTI)

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére