Most jól járhatnak a Telenor elõfizetõi
2016.08.29. 11:34
A cég szeptember 2-ig SMS-ben keresi meg azokat a lakossági számlás és feltöltőkártyás ügyfeleit, akik akár kétoldalú, akár egyoldalú szerződésmódosítás keretében a 2015. szeptemberi 12-i tarifakivezetésben érintettek.
Ez viszont nem vonatkozik azokra, akik az eltelt időben egyenlegfeltöltéssel megújították a szerződésüket. Az ügyfelek az SMS-ben kapott egyedi kód és kérdőív segítségével elmondhatják pozitív és negatív véleményüket, valamint a tarifatisztítással és az új tarifájukkal kapcsolatos igényeiket.
Az érintett ügyfelek idén szeptember közepéig jelezhetik kompenzációs igényüket.
A Telenor feladata és felelőssége a vállalások végrehajtása, amit az NMHH folyamatosan ellenőriz. A hatóság figyelemmel kíséri a módosítással kapcsolatban beérkező előfizetői panaszok alakulását. Az NMHH arra kéri a fogyasztókat, hogy éljenek a lehetőséggel és nyilvánítsanak vélemény a szóban forgó tarifacsomag-váltáshoz kapcsolódóan.
Az hatóság azért indított vizsgálatot, mert a hozzá eljutott panaszok és saját információi alapján a szolgáltató által végrehajtott szerződésmódosításokkal kapcsolatban több ponton jogsértés gyanúja merült fel.
A vizsgálatot az NMHH hatósági szerződéssel zárta le. A Telenor így olyan kötelezettségeket is magára tudott vállalni az érdeksérelmet szenvedett előfizetők kompenzálására, amit az NMHH nem írhatott volna elő.
(MTI)