Ugrás a tartalomhoz
" Mi vagyunk Soros ellenzéke”
#ez történik
#Orbán Viktor
#belföld
#bevándorlás
#Soros György
#külföld
#fehér férfi
#demográfia
#sport
#Brüsszel
#vélemény
#tudomány
#terrorizmus
#egyetemimetoo

Az iszlám viszonya a nemi erõszakhoz

Tóth Dalma

2016.08.06. 13:38

Milyen kulturális vonások húzódnak meg az iszlamista merénylõk és szexuális bûnelkövetõk mögött?

Az illegális bevándorlóknak ingyenes újságokat osztogatnak, amelyben a nyugati szexuális kultúra alapszabályaival ismerkedhetnek meg. Az ingyenes magazinokban ábrákkal segítik az alapszabályok könnyedebb megértését. A magazinok több tucat nyelven elérhetők, a helyzet azonban nem javult számottevően.

A muszlim világ mondhatni kineveli a szexuális ragadozókat. Az arab muszlim kultúra kettős mércét alkalmaz a nemek tekintetében és ez alapot kínál a nőkkel szembeni szexuális zaklatásnak. 

Az arab világot a modernitás előtti társadalmi struktúrák uralják. A nemiség kifejezése eltér a nyugati normáktól. Az iszlámban a férfi–nő kapcsolatrendszert napjainkig meghatározza a törzsi és vallási hagyomány. Az arab törzsi morál, amely hangsúlyozta az uralkodva védelmező férfiasságot, átöröklődött az iszlám erkölcsbe. A törzsi társadalom etikai normái ma is érvényesek számos országban, például Irakban, az öböl-országokban, Egyiptomban, Jemenben és Észak-Afrikában, vidéken és városokban egyaránt. A védelmező és egyben agresszív férfiasság ideálja igazolást kap az iszlám szent szövegeiben, amelyek engedélyezik a szexuális rabszolgaságot például háború idején (amint ezt az Iszlám Állam katonáinak soraiban tetten érhetjük).

A nő tárgyiasítása

Az iszlámban az egyik legsúlyosabb etikai vétség a közösség egységének bomlasztása. A Korán szerint a nők potenciális viszályszítók létüknél fogva, mert testük vágyat ébreszt a férfiakban, ami ellenségeskedéshez vezet. A nő egyfajta próbatétel a férfi számára. A saría ezért elkülöníti a nőket és a férfiakat, tiltja a mindenféle testi érintkezést a kézfogástól kezdve a szexig. Az iszlám tehát alapjaiban nem változtatta meg a nők helyzetét, hanem bizonyos módosításokkal ugyan, de szentesítette, isteni elrendelésnek minősítette és ezzel állandósította a nők Mohamed korabeli, VII. századi helyzetét.

A törvények az üzenik: a nő tulajdon, vele bármit megtehetnek.

A XX. században lezajlott politikai és társadalmi változásokkal ellentétben az iszlamista etika visszatérést jelent a nők korlátozásához, elnyomásához és az uralkodó férfiképet helyezi előtérbe.

A házasság előtti együttlét tilalma és a házasságkötés életkorának kitolódása a szexuális kultúra teljes hiányát okozta a fiatal huszonéves férfiak körében. Ez nagy gondot jelent, hiszen az Európába érkező migránsok túlnyomó többsége fiatal férfi.
Tiszta, szent szűz

A muszlim kultúra nőkhez való viszonyát a kettősség jellemzi. Azok a nők, akik az erkölcsi rend részesei, tehát betartják a játékszabályokat, bár korlátozottan, de lehetőséget kapnak az önmegvalósításra. Ennek mértéke a család tanultságának és az általuk követett vallási irányzatnak a függvénye.

Az iszlám erkölcs megköveteli a szüzességet, ami a család és a klán erejét szimbolizálja azzal, hogy uralmat gyakorol a nők teste és az attól elválaszthatatlan becsülete fölött. A közösség jó hírneve, anyagi és demográfiai forrásai könnyen biztosíthatók az elrendezett házassággal. A meghatározott körön kívüli személlyel kötött házasság csak akkor fogadható el, ha a közösség terjeszkedését szolgálja.

A nők megjelenésükkel is kifejezik a tisztaságot: eltakarják a hajukat. A szokásokkal szemben tiltakozó nőket megbélyegzik, bűnösnek tekintik, hiszen a közösség rendjét veszélyeztetik. Emiatt sokszor száműzetésre vagy halálra ítélik őket.

A muszlim férfi számára így két nőtípus létezik: a szabályokat követők és annak ellentmondók. A nyugati nők az utóbbihoz tartoznak, amit a nyugati kultúra termékei és közvetítői megerősítenek. Az európai nő az áhított és megvetett pogány Nyugat megtestesítője: tisztátalan, de kívánatos, egyszer használatos élvezeti cikk.

A családban a szexualitás tabu. A vágyat a vallási és a szokásjog szabályozza.Ennek egyenes következménye, hogy a házas férfiak kettős életet élnek. Ami vallásilag vagy társadalmilag tiltott a védett közegben, azt a törvény és a szokásjog egyértelművé teszi, ám a tiltás a védett közegen kívül már nem érvényes. 

A nyugat szerepe

A bevándorlók többsége munkanélküli és nem ösztönzi őket arra semmi sem, hogy munkát találjanak vagy tanuljanak. 

Amit a falakon belül nem szabad, az a falakon kívül semlegesnek vagy vágyottnak minősül. A két tér között az iszlamizmus nevében történik a szexuális ragadozók kinevelése. A fiatal férfit leszabályozza a saját közege, miközben a szabad külső világgal is érintkezik, ami felajzza vágyait.

A nyugati világ pedig azt sugallja, hogy a női test a legkönnyebben megszerezhető dolog. A filmek és plakátok tanúsága szerint pedig szinte felkínálja magát. A másik oldalon pedig ott a hidzsábot viselő muszlim nő, aki szent és védett családja által. 

Az iszlám családjog szerint muszlim férfi feleségül vehet keresztény nőt, muszlim nő viszont nem házasodhat keresztény férfival.

Az erőszak politikai üzenete

Az erőszakot elkövető csoportok megkérdőjelezik az állam hatalmát. Szervezetten intéznek támadást a nyugati társadalmak legvédtelenebb pontja, a nők (néha gyermekek) ellen. A cél a káosz, a félelem és a bizonytalanság légkörének megteremtése. Az egész azt a látszatot kelti, hogy az állam képtelen a feladatának ellátására, az állampolgárainak védelmére.

Az öngyilkos merénylők és az erőszakolók valójában egy tőről fakadnak. Mindegyiket az iszlám kultúra kettőssége feszélyez, ami végül utat tőr magának és agresszióba fordul. Az egyik franciaországi terrorista is úgy búcsúzott: „A mi asszonyaink [odaát] várnak.”

(MagyarIdők)

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

OLVASTAD MÁR?

MÉG TÖBBET SZERETNÉK
Vissza az oldal tetejére