Sok pénzt hozott Vajnának Gerkens leigazolása
2015.11.06. 10:55
Hozzáértő kezekbe került a TV2. Bár a jogi játszmákat még nem bokszolták le, a Népszabadság értesülései szerint a csatorna ismét nyereségessé válhat.
A kereskedelmi csatornák megjelenésekor a TV2 és az RTL Klub nagyjából fej-fej mellett versenyzett a hirdetési piac uralmáért. Aztán szép lassan a TV2 elkezdett lecsúszni a nézettségi versenyben, és a hirdetők már nem mentek olyan arányban a csatornához, mint legnagyobb versenytársához. Az RTL-csoport 28-30 százalékát szerezte meg a nézőknek, ezzel szemben a TV2 sokáig csak a tévézők 18-20 százalékának figyelmét tudta lekötni.
A TV2 eddig magának értékesítette a reklámidejét, most viszont az RTL Klub egykori vezetője, Dirk Gerkens vette az irányítást, és azonnal leszerződött az egyik legnagyobb kereskedőházzal.
Az Atmedia Kft.eztán maga állapodik meg a TV2-ön hirdetőkkel, akik a szerződés miatt kedvezményes hirdetési árakat kapnak. A tévécsatornáknak ez azért éri meg, mert cserébe azonnal több hirdető is megjelenik reklámidejükben. Az Atmedia Kft. ügyfélkörébe tartozik például a CBA, a Coca- Cola, és a Procter&Gamble is, akik akár a jövőben a TV2-ön is hirdethetnek majd.
(Népszabadság)